„Zrozum siebie samego i miej szczęśliwe życie”
Epikur (341 – 270 p.n.e)
Pomagam młodzieży, która zmaga się, zwykle wraz ze swoimi rodzinami, z różnymi trudnościami, które związane są z kolejnymi etapami wieku dojrzewania.
Moja pomoc ma na celu poprawienie zadowolenia z życia społecznego, które w wieku młodzieńczym jest zwykle najistotniejsze, a problemy występujące właśnie w tym obszarze są zapalnikiem do konfliktów w pozostałych obszarach, takich jakżycie rodzinne oraz kształtowanie własnej tożsamości.
Celem spotkań jest, to aby młody człowiek mógł:
- Czuć się rozumiany i akceptowany przez rówieśników i rodzinę,
- dobrze adaptować się w grupach rówieśniczych,
- umieć odnaleźć swoją rolę w grupach rówieśniczych,
- budować dobre relacje z rodziną, rodzeństwem i rówieśnikami,
- pokonać lęk i fobię
- pokonać fobię społeczną
- potrafić odpowiednio reagować w sytuacjach konfliktowych,
- zaakceptować siebie, odnaleźć swoją tożsamość, indywidualność,
- lepiej zrozumieć swoje emocje, reakcje,
- pokonać uzależnienie (internet, narkotyki, alkohol i inne),
- odzyskać pozytywne nastawienie do ludzi, życia,
- zrozumieć zmiany zachodzące w rozwoju psychoseksualnym,
- być bardziej pewnym siebie, pokonać nieśmiałość,
- odnaleźć się po pierwszych bolesnych doświadczeniach w związkach uczuciowych,
- ... i w każdym innym problemie, ważnym dla klienta.
Neuroflow dla dzieci i młodzież (powyżej 7 r. ż)
Gdy Twoje dziecko:
- ma trudności z koncentracją
- łatwo się rozprasza
- ma problem w czytaniu ze zrozumieniem
- ma problem z rozwiązywaniem zadań ze złożoną treścią
- źle reaguje na mocne dźwięki
- przeszkadza mu hałas na przerwach, bardziej niż innym rówieśnikom
- gdy nauczyciele informują Cię, że dziecko nie uważa na lekcjach lub się „zawiesza”
- gdy Twoje dziecko ma zdiagnozowane ADHD lub Spektrum Autyzmu i spełnia większość powyższych wskazań.
Zapraszam na spotkanie konsultacyjne, w sprawie diagnozy Neuroflow.